Orang awam adalah dipelawa untuk turut serta dalam e-Penyertaan demi meningkatkan mutu penyampaian perkhidmatan Jabatan Perbendaharan Negeri. Maklum balas yang diterima akan dipanjangkan kepada pihak Pengurusan dalam memenuhi kehendak dan ekspektasi pelanggan dalam menyokong wawasan Perkhidmatan Awam Negeri Sarawak.
TAHUN
|
BUTIRAN e-PENYERTAAN
|
TEMPOH PENYERTAAN
|
STATUS |
2017 |
KAEDAH SALURAN PENGHANTARAN NASIHAT BAYARAN MELALUI PORTAL
lanjutan kepada survei saluran pemakluman nasihat bayaran kepada penerima melalui e-mel. Agensi kami bercadang untuk memanjangkan perkhidmatan pemakluman nasihat bayaran melalui PORTAL bagi memudahkan orang awam boleh menyemak status bayaran dari semasa ke semasa.
Justeru itu orang awam adalah dipelawa untuk turut serta dalam survei ini bagi membolehkan pihak kami memenuhi dan menambahbaik mutu perkhidmatan kepada pelanggan kami.
sila ke ruangan UNDIAN. Terima kasih.
MAKLUM BALAS ORANG AWAM:
Klik untuk status maklum balas terkini
|
Mula: 17.2.2017
Tamat: 31.05.2018 |
BUKA |
2016 |
SURVEI SALURAN CAPAIAN PERKHIDMATAN MOBIL KERAJAAN NEGERI YANG DIGEMARI
Survei saluran capaian perkhidmatan mobil Kerajaan Negeri yang digemari
BUTIRAN:
Agensi kami berhasrat untuk meningkatkan mutu perkhidmatan mobil kepada orang awam. Orang awam adalah dipelawa untuk menyertai survei atas talian kami untuk tujuan tersebut Semua maklumbalas akan dijadikan sebagai rujukan dalam penentuan hala tuju pembangunan perkhidmatan mobil agensi kami.
(Sila ke ruangan UNDIAN pada Menu Utama)
MAKLUM BALAS ORANG AWAM:
Klik untuk status maklum balas terkini
|
Mula: 1.9.2016
Tamat: 31.12.2016 |
TUTUP |
2016 |
CARA PEMAKLUMAN / NOTIFIKASI PEMBAYARAN (NASIHAT BAYARAN) KEPADA PENERIMA YANG PALING DISUKAI
BUTIRAN: Kajian dijalankan untuk mendapatkan maklum balas cara pemakluman kepada orang awam/ syarikat berhubung bayaran yang diterima. Bentuk pembayaran perlu dipilih untuk cara pemakluman yang paling disukai.
Maklum balas orang ramai adalah penting untuk memastikan pendekatan jabatan memaklumkan orang awam bahawa pembayaran tuntutan sama individu mahupun kepada syarikat adalah yang paling sesuai dan memudahkan orang awam mengetahui bahawa bayaran telah dibuat dengan kadar yang segera.
(Sila ke ruangan UNDIAN pada Menu Utama)
MAKLUM BALAS ORANG AWAM:
Klik untuk status maklum balas terkini
HASIL e- PENYERTAAN: Keputusan Hasil e-Penyertaan (Sila klik)
|
Mula: 20.5.2016
Tamat: 15.2.2017
|
TUTUP |
2015 |
MASALAH TELEFON YANG LAMBAT DIJAWAB?
BUTIRAN: Kajian dijalankan untuk mendapatkan maklum balas mengenai kaedah terbaik untuk meningkatkan prestasi perkhidmatan telefon di ibu pejabat.
MAKLUM BALAS ORANG AWAM: Hasil e-penyertaan : Kajian Masalah Telefon yang lambat dijawab.
HASIL e-PENYERTAAN: Keputusan Ke Atas Hasil e-penyertaan
|
Mula: 1.2.2015
Tamat: 31.7.2015 |
TUTUP |
|